Wednesday, December 23, 2009

Mimpi Sedih...

Satu pagi tu, sebaik saja bangun dari tido seperti biasa aku pun mandi dan bersiap-siap untuk ke ofis...masa aku nak pakai baju tetiba baju aku jadi rasa macam kecik...tak muat aku nak pakai...masa tu aku rasa sedih yang teramat...rasa macam nak menangis...seumor hidup x penah aku alami situasi macam tu...betapa badan aku sudah mengembang dengan jayanya... dalam aku kesedihan itu aku terdengar bunyi sesuatu...semakin lama semakin kuat..hingga kan aku terkejut dan terus terjaga....rupa-rupanya alarm handphone aku yang bunyi...fuhhh... aku hanya bermimpi....hahahahampehh...tapi macam real jer....

Masa kt ofis aku masih dihantui oleh mimpi sedih itu...sememangnyer sejak kebelakangan ini berat aku dah bertambah...selera makan aku menggebu-gebu...sentiasa rasa nak makan...aku mesti buat sesuatu...setelah berbincang dengan kawan aku AINI (memang nama sebenar) kami sama2 bersetuju untuk mengurangkan berat badan masing2 sebanyak 3 kg dalam tempoh 3 bulan berkuatkuasa 1hb Januari 2010 ( sajala mula lambat sikit supaya sempatla kami mkn habis2an) dalam perjanjian itu sesiapa yang berjaya menurunkan berat sebanyak 3 kg terlebih dahulu akan di beri hadiah oleh pengalah... kaedah yang nak digunakan dalam proses penurunan tu ikut kreativiti masing2...boleh makan pil pelangsing, boleh makan jusmet, boleh lari 3 km sehari, boleh berenang dan apa2 sajalah ....
Untuk entry akan datang aku akan tunjukkan kaedah yang akan aku gunakan...( saja nak bagi pihak lawan gerun...hik3)

Doakan kejayaan aku...yuka bolehh!!!

7 comments:

CikMin said...

uiksss...naik berat ke?ari tu tgk kecik jek...

yuka said...

cikmin- haritu nampak kecik sbb pakai baju kecik...hik3 tp siyes memang berat yuka dah semakin menaik ni risau sampai terbawa-bawa dlm mimpi...

anmy said...

berisi sgt ke??? nanti dah cam lidi tak cun lagi

anmy said...

berisi sangat ke..? nanti dah melidi tak cun lagi per..?

Pipah said...

mak uda dah kurus laa. cun plak tu. sy ni yg kena diet. huwaaa~

yuka said...

anmy- x berisi sgt tapi berat

pipah- mak uda cun eh? luv u la pipah...hehehe. Budak2 x elok diet nanti tak boleh fokus time study

日月神教-任我行 said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情