Sunday, December 20, 2009

...birthday

Dalam entry sebelum ni aku ada mengenai birthday adik aku yang ke 24...untuk enry kali ini masih lg berkisar tentang birthday....tapi kali ini birthday kakak aku pulak...hari ini 20 Disember bersamaan dengan 3 muharam merupakan ulang tahun kelahiran kakak aku yang ke 39.... selang sehari jer dengan adik aku... tp aku belum lg wish happy birthday kat dia ...cemana nak wish birthday kat dia kalau hp dia , dia tinggal kat rumah kakak aku yang sorang lagi...rumah dia pulak memang xder telefon...nak tepon ofis pulak harini kan cuti....
Apa2 pun sempenan ualng taun kelahira yang ke 9 ini aku ucapkan semoga panjang umor, murah rezeki dan berbahagia selalu hingga ke akhir hayat.....aminnn

4 comments:

aNIe said...

Happy Birthday yang ke 39 untuk kakak Yuka...semoga dipanjangkan usianya...dimurahkan rezeki dan sentiasa berbahagia bersama insan2 tersayang

yuka said...

tq yer kak anie....

PiNk ButTeRfLy said...

happy 39th beday utk kakak kak yuka.

=)

farenova said...

selamat hari lahir kakak1.huhuh


tupperware 1