Wednesday, July 1, 2009

Entry 1 julai

Harini dah 1 Julai....Tanpa disedari kita telah memasuki setengah tahun ke 2 untuk tahun 2009. Cepat sungguh masa berlalu... ekceli aku memang ternanti-nanti kedatangan bulan Julai ni...Nak tahu kenapa? sebabnya ialah bulan julai ni aku dilahirkan 37 tahun yang lalu di Kota Bharu Kelantan..... Dan besday aku tahun ini sangat aku nanti2kan kerana aku telah menghadiahkan kepada diri aku sendiri pakej percutian ke serawak...hehhehe aci dak macam tu? sebenarnya percutian ni bukan aku rancang sensorang...tetapi telah dirancang bersama-sama dengan cik min dan jugak cik toni fernandes... Besday cikmin pun bulan julai ni jugak...birthdate aku pada 31 julai manakala cikmin 28 julai...untuk itu kami telah bercadang untuk meraikannya bersama-sama di kuching .... jika semuanya berjalan lancar kami akan bertolak pada 29 julai dan balik pada 1 ogos.... 2 ogos tu birthday hb aku pulak... tapi rasanya kene celebrate sekali harung la kat kuching tu...sebabnyer pagi 2 ogos tu aku kena pegi kuching lagi sekali lg atas urusan keja ...hadoii penat gak tu...

nota: semoga cikmin dah cukup kuat dan sihat untuk terbang ke kuching.....

3 comments:

sya said...

Birthday anak kak sya yg jauh dimata tu 10 Julai ni

CikMin said...

insya'ALLAH ye......

yuka said...

kaksya- birthday aiman yg ke berapa tu?

cikmin-insyaAllah