Thursday, July 2, 2009

Korang suka tak baca cerpen? aku memang suka sangat baca cerpen sejak aku pandai membaca... cuma dulu2 tu aku suka baca cerpen budak2 la kan contohnyer aku sepasang kasut, aku sebatang pensil , anak itik yang hodoh dan seumpamanya tapi sekarang takkan la nak baca cerpen macam tu lagi kan...
sekarang ni aku suka baca cerpen yang ada unsur romantik kemedi, cerpen cintan-cintun pun aku layan jugak...dan kalau dah takder keje sangat aku baca jugakla cerpen budak2 tu...huhuhu.


Sekarang ni kalau dok depan pc/laptop aku rajin jugak cari cerpen2 on9 ni...kat sini aku nak share 1 cerpen yang aku rasa sangat kelakar... tersengih sorang2 bila aku baca cerpen ni. Jom la layan cerpen yang aku maksud kan itu...
penulisan2u.blogspot.com/2009/06/cerpen-loghat-utara.html



p/s: kalau korang rasa cerpen ni tak best bukan salah aku tau.....

No comments: