Sunday, July 19, 2009

APM 2009

Lokasi: Ruang Tamu

Sebuah keluarga sedang menonton Anugerah Planet Muzik di astro...Semasa CT sedang membuat persembahan anak g yan no 3 tu bertanya:

Anak no.3 : mummy, umor ct berapa?
mummy: 31 kot.
Anak no.3 : ye ker?
mummy: eh...30 kot...(mummy tu tak berapa ingatla umor ct berapa )
Anak no.3: macam tak percaya la umor ct tu 30.....
mummy: abis tu ingat um0r dia berapa? 20 lebih?
Anak no.3: takkkk... marsya ingat umor dia dah 40 lebih...

huhuhuhu...ada ker pulak...ct yang comei -lotte /kiut-miut tu dikatakan dah 40 lebih? perbualan tak habis di situ

mummy: ada ker pulak ct tu dah 40 lebih...mummy pun belum 40
Anak no.3 : ct tu lagi muda dari mummy ker? ingatkan mummy yg lagi muda sebab tu ingat dia
dah 40 lebih....

huahuahua...kembang sungguh mummy budak tu.....

Persolannya sekarang adakah sudah tiba masanya untuk mummy itu membawa anaknya berjumpa optometris ?

6 comments:

~ yus ~ said...

hihi..oklah tu kak...awet muda..hehe

yuka said...

yus- hik3

Ms AiReEn MoHd said...

wakakaka amat la kesian kat org tu, umo lum sampai da dikatakan 40 hah..kalau aku nangis tak renti lapan belas jam...

yuka said...

Ms AiReEn- cukup ker menangis 18 jam?
komen budak2 mana leh pakai sangat

CikMin said...

nak nyampuk jap...eryn))))mulut kak yuka tu je kata komen budak2 mana leh pakai sgt...hiks...

cuba klu cite tu sebaliknye...maunye kak yuka ni nanges 18hari...larikssss....

yuka said...

cikmin- cemana leh tau yuka akan nangis 18 hari? hehhehehe...boleh bg hadiah ni