Wednesday, July 22, 2009

Jawapan Teka-teki

Kontes teka-teki aku dah ditutup dengan rasminya pada pukol 12.00 td... Terimakasih di ucapkan kepada semua yang telah mencuba...terutamanya ms aireen dan pB yang berhempas pulas untuk mencuba lagi dan lagi dan lagi hehheehehe...

Berikut adalah jawapan kepada teka-teki tersebut:

1. ayam yang paling pandai - Ayam A1 ( dapat A1 tu pandai la kan)
yang ni PB jawab betul.....syabas

2. tali yang paling kuat - Tali bra ( sebab dapat menahan 2 buah gunung....)
untuk soalan ni pB dah jawab betul tapi tetiba dia ubah jadi tali barut pulak...
so kesimpulannya kontes ni tak ada pemenang cuma ada pengalah......

5 comments:

pB said...

HI HI HI


nak jugak hadiah


hu hu hu

aNIe said...

Hahaha...macam2 teka teki ye yuka...pandai pulak si PB tu teka...

Ms AiReEn MoHd said...

hahaha ampeh tuh...tali bra lak...

CikMin said...

hahahahaha...kena bg gak tu...x baik tau....

yuka said...

pB - nak hadiah bak sini address...
aNIe - a'ah pandai dia teka..saya sendiri pun sampai sudah tak dpt jawapan...tp yg tali bra tu pB tukar jd tali barut pulak...hik3
Ms AiReEn - nama pun teka teki kan...mesti la kena ada unsur2 hampeh...baru syiok
CikMin- penganjur baik hati ni...nk bagi gak hadiah kat pB tu