Thursday, May 10, 2012

MATTA Fair di Sungai Petani 10-13 Mei 2012

( kat dalam jadual ni xdak pun kata nak buat kat Kedah)

Sekarang sedang berlangsung MATTA Travel Fair di Sungai Petani. Tempatnya di Village Mall ( 100 meter dari ofis aku). Dah lama gak aku tau yang Matta ni akan berlangsung kat situ. Jadi aku menghitung hari la nak pi skodeng kot2 ada offer yang terbaek dari ladang kan...

So tengahari tadi aku pun pi la kat situ ..aku pergi situ dengan harapan yang menggunung...first time nih aku nak pi MATTA Fair tu..selalu dengar oarng je kata best...semua kata kalau time MATTA Fair tu memang murah gila la...

Tapi saya seribu kali sayang...semuanya indah kabar dari rupa...aku tengok pakej yang ditawarkan tu sama jer macam time x matta...aku pi beijing haritu pun lagi murah dari pakej yang kat MATTA tu...tipah tertipu betulla...

5 comments:

caliph shuriken said...

ofis kak yuka dekat dgn VM? kak keje area Lagenda ka?!

yuka said...

caliph-yup area2 tu jer...sealu ke pi situ

Unknown said...

suka jalan2 boleh laa pi MATTA tipah tertipu tue :P

obat tradisional asam urat said...

kreatifitas tanpa batas... :)

yuka said...

sox_vocter- beli tiket sediri dgn airasia pastu cari ground pakej sendiri lg murah...