Sunday, March 13, 2011

Tom Dan Nab vs Maruku dan Mi goreng

Korang kenal tak dengan Tom dan Nab ni? Alaa depa ni kan femes...2 watak utama dalam iklan KFC di radio tu...sekarang ni ada iklan terbaru dari diorang...kelakar la...ada ker si nab tu ingat maruku masuk angin (lemau) tu mi goreng...ni semua gara2 tak simpan maruku tu dalam bekas kedap udara KFC la...lawak betoi...
Yang paling tak tahan tu bila anak aku tanya ...betoi ker mummy muruku tu boleh jadi mi goreng? wakakaka

6 comments:

Jannah Miho said...

haha. macam lawak ja iklan tu mak uda. kakak tak tgk pon lagi. hehe. sapa yang tanya? haha.lawak tol.

yuka said...

jannah- iklan tu memang tak boleh tengok sebab dia kat radio ja..yang tanya tu masya...kesia dia ...naif betul

Kak Anie said...

Yuka...ahah... cik Tom dengan si Nab tu.. kelakar iklan2 diorang ... suara Joyah kan si Tom tu...

yuka said...

kak ani-tom tu suara joyah nab tu maria musa

PinQib said...

Frst time dengar pasal watk3 ni..
x taw pun selama ni


Hi. First time singgah sini 

Latest Entries
| TUTORIAL tukar Background blog|
|Hadiah dari Nuffnang!|

yuka said...

PinQib- watk3 tu apa? tq yer sebab singgah blog yuka ni..