Monday, March 7, 2011

Mentor 5

Sapa layan Mentor 5 di TV3 malam tadi? Protege kali ini semua cute2 ...tak macam yang lepas2...siapakah mentor pilihan korang? Aku rasa nak pilih kakpah la..sebab tengok dia macam baik sangat... sapa setuju dengan mentor pilihan aku tu?

6 comments:

Kaseh said...

sokong...kakpah besh..lagi satu erra punya protege pun okeh..

hani@debumelukut said...

nanti minggu depan akak tgok dan give my vote..tak pernah2 tgok rancangan mentor..kerana yuka, akak tgok k.

Jannah Miho said...

mak uda, betoi ka kak pah nak belanja org yg tak dapat jd protege dy p haji?

yuka said...

kaseh- meh kita pakat2 sokong kakpah..erra punya protege vokal power mengalahkan sifu..

hani- sama la kita.yuka pun tak penah layan mentor sebelum ni..entah cemana boleh tertengok pulak malam tadi...

jannah miho- kakpah nak belanja finalis protege dia yg tak dpt masuk mentor tu buat umrah lepas musim haji..baik kan kak pah tu

kakngah said...

aku pun sokong kakpah.shiha mmg bes bwk lagu aizat tu.

yuka said...

kakngah- masa mula2 dgr shiha nyanyi lagu tu aku tak boleh teka yg tu lagu sapa..dekat nak abis baru tau yg tu lagu aizat..maknanya siha tu dah berjaya nyanyi lagu tu ikut cara sendiri mcm ct gak