Wednesday, March 9, 2011

Ahmad Maher Firas hari ke -100



Hari ini baby firas dah 100 hari...cepat sungguh masa berlalu kan? Sebenarnya aku nak letak gambar2 beliau tapi bila upload imej tak keluar la pulak..idak ler teman tahu kenapa jadi macam tu.....len kali je la aku letak pic dia tu selepas masalah dikenalpasti...untuk pengetahuan korang , menjelang 100 hari ni baby firas dah boleh meniarap...rasa cepat la pulak..sedara mara dia yang lain meniarap bila dah umor 4 bulan...menjelang 100 hari ini jugak baby firas menjadi peramah dan suka senyum...i likeeeee

9 comments:

oYa said...

pantang 100 hr tak kak yuka wei..miahaaaaaa

yuka said...

oYa- org sini pantang 44 hari je..wakakaka

Faa Eryna said...

wahh comelnyaa, tunjuklahh gambar baby dah 100 hariii

pB said...

tahniah


tahniah



baby Adam Faris hari ini hari yang ke 68

suffer8zine said...

wahhh diam x diam kan :P

Terkini : Helang Terbang Terbalik

yuka said...

Faa Eryna- nanti kak yuka try upload lagi yer

pB- tq..tahniah utk pB jugak

suffer8zine- begitu cepat masa berlalu...

: husna : said...

wah..mesti comel kan. husna suka betol tengok baby nie.. tahniah kak :)

Jannah Miho said...

mak uda! nak tengooook firas senyummmmmm!

yuka said...

husna- semua baby comel dan ada bau yg sedap dicium...kan?

jannah Miho - kakak cuba bayangkan muka maher zain tengah senyum..mcm tu la muka firas bila senyum...hehehhe