Thursday, March 10, 2011

Jom Bayar Saman

Salam semua..hari ini hari terakhir untuk membayar saman...mari kita serbu kaunter bayaran beramai-ramai...kenapa la korang ni selalu tunggu saat akhir baru nak bayar saman? cuba pergi awal2...ni tak hari last baru kalut nak pi bayaq...sapa yg susah? korang gak kan...kalau korang semua pi bayaq awai2 kan baguih..baru la tak ramai sangat hari last ni...baru senang aku nak bayaq...huhuhu...tapi aku rasa takmau pi bayaq harini...nak tunggu tempoh lanjutan kali ke-2...

5 comments:

suffer8zine said...

huhu mujur den x de apa2 saman :P

Terkini : Keputusan Penuh Malaysia vs Pakistan dan Keputusan Perlawanan Lain

yuka said...

suffer8zine- tahniah kerana anda pemandu berhemah... hb kak yuka tu banyak sgt saman tu yg langsung tak pi bayar...hehhee

Ungu Violet said...

saman dh bayar awal2 dh... tak suka tunggu last minute....

Ila said...

bayar jgn tak byar...heheheh

yuka said...

Ungu Violet- kalau duit xder cemana nak bayar awal2 kan

Ila - memang tak bayar pun..hehehe