Sunday, January 30, 2011

Baby Firas dan Stroller


Hari Khamis baru-baru ini aku ke putrajaya...pastu hari jumaat tu aku sempat berjalan-jalan ke alamanda...tujuan aku ke alamanda tu nak cari stroller untuk baby firas...macam la kat SP ni xdak orang jual stroller kan...hik3...sebenarnya kat SP ni pun ada berlambak supermarket jual tapi aku jer yang tak berapa berkenan dan pilihan pun terhad...
Masa kat alamanda tu lepas masuk 2-3 kedai baru la jumpa stroller yang berkenan di hati...aku suka model lain tapi hb aku suka yang lain...bila tanya pendapatan anak beranak aku termasuk anak beranak kakak aku + bibik semua suka yang aku berkenan tu...tapi apa nak buat kan...kuasa veto di tangan suami...akhirnya kami pun beli stroller yang suami aku tu berkenan sangat...
Gambar kat atas tu baby firas tengah posing atas stroller baru dia...

7 comments:

kakngah said...

kuasa di tgn yang membayar.. hihihihi!!!

cikmin said...

fuhh combi..rm1k dalam tangan ni...

yuka said...

kakngah- tu la pasal

cikmin- taula kan abg lan tu..nak beli stroller macam dia yang nak naik... yang geram tu kaknor suruh beli oven dah lama tp sampai sekarang dia tak beli...

Rama2Ungu said...

alalala..comelnya firas dalam stroller tu...

areripe said...

stroller pun ada brand.
nike ada x?
hehe!

yuka said...

Rama2ungu- tq
areripe- macam2 brand ada sampai taktau nak beli yang mana 1..tp brand nike belum jumpa..kalu mclaren ada la...

Cik Jannah said...

waahh..baby firas dah makn membesar,,,huhu