Wednesday, July 14, 2010

KCT 1

Haritu heboh fasal Datuk K beli no plate kereta sampai mencecah ratusan ribu....kalau kita ni nak beli kereta harga ratusan ribu jenuh pikir 40 kali...ni baru nombor plate jer dah ratus ribu....tapi ye la kan...dah nama pun jutawan...setakat nak kuar ratus2 ribu macam tu macam kita kuarkan duit 2-3 ratus hengget ....
Kegilaan kepada nombor2 cantik dan unik2 bukan la perkara baru...macam KCT 1 tu kan cantuman nama Datuk K dgn CT...huruf KCT tu tak la mahal sangat yang mahal tu no 1 tu... bila kuar jer no.1 berebut-rebut orang kaya nak tender nombor tu. tak kira la huruf apa pun kat depan tu...contoh PEG 1...mesti owner tu nama peggi...pastu TAN1...TAY 1 pun mahal gak nombor tu...boleh disebut sebagai taiwan... dan macam2 lagi la kan.....
Sekarang ni aku tertunggu-tunggu gak..kalau di penang nanti dah sampai huruf PUK....ada tak orang berebut nak beli nombor 1...musykil nih ( berfikir sambil garu2 dagu)

15 comments:

aNIe said...

Hahaha...Yuka...no plat PUK tu jangan pk...mesti ada yang nak jugak...anak akak nakal...dia kata kalau dia ada keta nak letak plate... BAB 1...mau nak kena sekeh pala dia...

Tapi kan...bagi kita duit ratus2 ribu tu banyak yang kita boleh buat...dari membazir kat kereta tu

ejaMaria said...

hahaha... PUK 1 ek?... klako eh...

Queen said...

ahahaha...

sama gak bila ko tuli TAY 1..

aku baca tayi...= tahi

kalau TAH 1 pun..mahal gak ke eh?..agagaga

yuka said...

kak anie - plate keter BAB 1 tu tahun bila agaknyer ek..keter tu pun dah reput apa. ya la kan kak anie 100k tu mcm2 kita boleh beli...tapi orang kaya macam depa tu apa yang nak dihairankan sgt..income juta2

ejaMaria- berminat ker dgn plate PUK 1 tu...hik3

Queen- TAH 1 dah lepas kan...orang berebut tak nombor tu?

cikmin said...

kahkahkah..gempa mesia kalau ada yang pakai PUK1 tu.. :P

yuka said...

cikmin- kalau nak bg gempak lagi ambik nombor PUK1111...baru pjg sikit sebutan dia...hahahahhaa

Ungu Violet said...

apa kes nih? hehehehe....kena ban dek finas kang br tau... hahahaha

yuka said...

UV- xder apa2 kitorang bincang pasal plate keter jer... finas ada kaitan ek? finas tgk sibuk dgn filem jun dalam botol...hahha

afayufu said...

ada ke org nk beli PUK 1 tu..ish2...

amira said...

baik la sedekah kat orang yang belajo mcm I ni... boleh sumbang dalam pendidikan negara..
hehehe

Che Armster said...

tu la pasal.. beli mahal2 letak kat bumper keter je

yuka said...

afayufu- orang banyak duit ni mmg suka la nombor pelek2..sbb nak menarik perhatian orang

amira- kalau diaorang sedekah duit tu orang tak nampak..tp bila beli nmbor keter pelek2 mcm tu menarik perhatian orang...PTPTN kan ada..ahaks

Che Armster - yup..beli mahal2 time bawak keter bukan kita nampak pun nombor tu...

edy said...

dengar khaba plate tu ber harga rm60K kalu beli viva bley dua da tu hahaha

yuka said...

edy- bestkan jadi org kaya mcm tu

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.