Sunday, July 25, 2010

Berehat seketika...

Salam semua...dengan ini dimaklumkan bahawa mulai 26-28 Julai yuka akan berehat seketika dari aktiviti blogging...ini adalah kerana pada tarikh tersebut yuka akan ke Pulau Langkawi atas urusan kerja...Kalau ada sesiapa yang menyinggah ke blog yuka pada tarikh2 tersebut terima kasih diucapkan dan  (insyaAllah)  yuka cuba membuat kunjungan balas sekembalinya yuka dari pulau lagenda itu....

5 comments:

miss loving said...

salam yuka...
saya blogger baru..
ingin mintak tunjuk ajar ttg nuff..
maaf tulis kat sini..
kalau yuka sudi..
tq..

http://info-healthinformation.blogspot.com/

Ameen Muslim said...

"rindu-rinduan jadi kenang-kenangan,
insan tersayang kini jadi milik orang..."
[lirik lagu yg aku lupa tajuk die]

abaikan intro atas neh. hehe...
so, selamat berkerja di sana naa.
moga2 byk pengalaman di sana dpt dikongsi dlm blog nti.

Chaon Cornerz said...

best nye keje jauh2.. selamat bekerja akak.. =)

sweetsal said...

wah bestnye jalan2 sambil kerja di langkawi..pulau lagenda...dulu pernah keja sana..3thn menetap di langkawi, lama tak gi sana, rindu pulak..

yuka said...

miss loving - bukan tak sudi nak mengajar tapi yuka sendiri pun tak pandai sgt bab2 nuff ni...

Ameen- jiwang karat lak intro tu ek..hehhee

Chaon- sesekali keje jauh2 best gak...kalau selalu tak larat la

sweetsal- owh penah keje sana ek? pi langkawi tu sekejap2 okla kalau lama2 mati kutu la rasa...