Friday, December 23, 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang


saper tgk citer ni malam tadi? Anak aku memang lama dok tunggu2 citer ni. Depa nak sangat tengok citer ni sebab depa tu minat dangan randy panggalila ( betoi dak tah aku eja nama mamat ni) tu. Aku lak x minat dengan mamat ni. Kalau Baim Wong ker baru la akak sukerrrr...
Kelakarla citer tu. Aku suker dengan kinah yang sengal tu..nak cakap omputih ajer dia...present dia sebut presten...macam tak logik la kan tapi syok...pandai betoi dia buat muka slenger macam tu...Boleh dia tak suka iPad sebab ipad tu xder keyboard...wakakaka

p/s: nak tunggu astro ulang citer tu sebab mlm td tak leh fokus sangat sebab ada org datang rumah

10 comments:

.: iEyLa :. said...

my niece suke sngt la ngn randy ni..
tp saye lagi suke baim wong..smpai mimpi2 kot kt die..hakhak

ChaCha said...

samelah kak..xfokus tgk..de org dtg umah..hehehe...

yuka said...

ieyla- alaa janganla suker baim wong tu..kak yuka dah cup dulu...

chacha- kita tgk ulangan nanti. astro kan suka ulang2

~kiinaa~ said...

tak tengok, astro problem :(

Cik tikah said...

not bad cite ni. best :)

shida'R said...

ala yuka shida pun xsempat tgk huhu..suka gak lelaki tu..elfira loy..tu juga :)

budak biru yang baik said...

haha..kinah pon tengok cerite tu..:D best..

yuka said...

kiina- xper nanti ada ulangan

cik tikah- citer ni biasa2 je. Sebab ada randy tu yg buat citer tu lain sikit

shida- ooo minat galang gak ek

budak biru yang baik - bestkan..

koala sakti said...

kayak lagunya raja ya...

♛RaRa♛ said...

HAHA tgok jugak.adek2 rara smngat nak tgok..rara pon layan sekali...best gak..;p randy nie macho+shomey nak kata minat sgt.idok la biasa2 ja..^-^