Sunday, December 18, 2011

Badminton: China Open

Datuk Lee Chong Wei kalah lagi dengan Chen Long.Dulu kalah dengan Lin Dan je...sekarang ni dengan Chen Long pun asyik kalah gak...

15 comments:

kakngah said...

LCW dah tua la.. huhuhu!!!

yuka said...

kakngah- betoi tu..nampak dia penat tercungap-cungap kan..

♪ cik katak ♪ said...

lcw dah tua lah.. nak compete org muda.. susah sket kot

Beckhrooy said...

30tahun blom tua lgi, he2
tp beban dia ni berat sgt, sbb hanya dia saja harapan negara

sinar said...

cik katak- yer la kan pemain china tu masih muda..kederat dia kuat lgi

Beckhrooy- yg tu pun betoi gak..tak habis2 dgn tournament mau tak letih

jelah said...

malaysia kne cri pelapis baru ganti lcw...

mielajasmin said...

btol tu. huhu.
bagi la peluang kat lain plak. tol x?
:)

yuka said...

jelah- dah cari tp x jumpa2

mielajasmin- dah bg peluang tp xder yg menyerlah.terpaksa la harapkan lcw jugak

.: iEyLa :. said...

kne cri pengganti dah tu..
lame sngt dh die je yg main.. :p

diana said...

kena cari orang lain pulak la..
dia dah tua dah..
dah kaya jugak..
ehheheh

c'axoera said...

dia mmg suka kalah ajer hahahah

Botak said...

malaysia kurang skuad pelapis., kalau ada dah lama lcw tak main., hahahaha..

Ila said...

chong wei kena bersara dah ni

Pezol Stylez said...

xpe..asyik2 lcw je menang..bg can la sikit pemain china tuh...hihi

yuka said...

ieyla/diana- dah xder org lain terpaksala dia jugak yg main..susah nak cari pengganti mcm tu

c'axoera- pemain china lebih hebat terpaksa la lcw mengalahkan dirinya

Botak- betul tu

Ila- kalau dia bersara saper yg nak main? pemain2 baru semua lom kuar taring

pezol- manader lcw asyik menang. memanjang kalah dgn china