Friday, December 24, 2010

Happy 16th Anniversary

Hari ini 25 disember 2010 merupakan tarikh ulang tahun perkahwinan aku yang ke-16...happy anniversary to me....

17 comments:

Aizuddin Hanis said...

happy aniversary kak...semoga kekal ke akhir hayat..dan tiap ari syg..amin..

yuka said...

Aizuddin- thanks yer...insyaAllah

yuka said...
This comment has been removed by the author.
nazirulhazwan~ said...

hepi aniversary sis:)
sy doakan yg terbaik utk sis:)

yuka said...

nazirulhazwan- tq..sebenarnya entry tu nak publish esok tapi tersilap la pulak...hehehe

Ena said...

Happy Anniversary kak.. :D

padin said...

happy anniversary kak, keh3 mane geng mak yang lain ni heee menyepi je dah,

yuka said...

Ena- tq

padin- tq..geng2 mak yg lain bz kot. mak yuka jer tak bz..maklumla dlm pantang mana boleh buat keje apa..hehehe

Ungu Violet said...

Happy Anniversary dear... semoga berkekalan hendaknya.. Aminn

yuka said...

Ungu Violet- tq...aminnnn

munna said...

tahniah kak yuka.. semaga semakin hari semakin sayang hendaknya

yuka said...

munna- tq munna...harap2 mcm tu lah hendaknya

Cikmin said...

laaaaa..baru nak wish tengah malam nanti...dah silap publish lah tu..hiks...

anyway hepi enibeseri buat yuka dan abang lan..semoga kekal bahagia ke cucu cicit ye..semoga rezeki bertambah murah2..dan bila dah choq sawit tu jangan lupa kat kami berdua nooo.. :)

Ya ALya said...

happy anniversary...

n.hasleena said...

Selamat hari ulangtahun kak yuka...semoga berkekalan sehingga akhir hayat...

aNIe said...

Happy Anniversary Yuka...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..sentiasa diberkati & dirahmati...

yuka said...

cikmin- entry ni terpublished awal sbb tersilap klik button daa...
anyway tq yer cikmin...amboi tak lupa dia dgn buah sawit tu..hik3

ya alya/n.hasleena/kak anie- terima kasih banyak2