Monday, December 6, 2010

Biar Gambar Bercerita...

Harini aku cuma upload gambar baby jer.. gambar2 tu ada yang diambil selepas beberapa minit dilahirkan...paling latest masaumor baby 3 hari...sebab lepas 3 hari baby aku dah masuk spital semual disebabkan jaundice...hingga entry ni dibuatpun baby masih kat spital...









Gambar pertama diambil selepas baby kuar ke dunia...

28 comments:

Lagenda said...

tahniah yuka..kus semangat baby!

Moga2 dia cpt baik dr jaunsid tu yek..

cikmin said...

ya'ALLAH..tembamnya la budak tecik ni..apa nama baby ni yuka..ishhh..takkan tak letak nama lagi.. :P

Jieda said...

Tahniah kak yuka..comeinya baby.Rasa cam nak cubit2 manja je pipi dia.

yuka said...

Lagenda- memang semangat betul...ada yang kata mcm dah umor sebulan... harap2 cepat la dia kuar spital

cikmin- tembam mcm cikmin dia kot...hehhehe...nama dia lom bg lagi..mungkin nak letak nama muhammad firas kot...ok tak nama tu?

Jieda- kecik2 tembm mmg rasa mcm nak cubit..kalau sampai besar pun tembam..haru gak kan

Elly & Emmy said...

tahniah..
wahh.. comel nya bb ni.. putih bambam jer..

n.hasleena said...

Tahniah Kak Yuka..
Comelnya...gerammmm tgok :)

Ena said...

Tahniah kak..

Tembam nya baby... geram plak tengok.. :D

munna said...

alahai tembamnya baby... pipi dia gebu je..

jeles tau tgk anak kak yuka tembam.. anak munna dah 8 bulan berat baru 6.3 kg...

suffer8zine said...

cumil!

Terkini : Seluar Dalam Kalis Bom | Fakta Bukan Auta | GIVEAWAY Lumayan

mario said...

tahniah sis!!harap2 baby dah sihat dan bole blk umah...kiut bangat..

Umi said...

salam.. tahniah ye kak... semangat gak baby tu.. =)

yuka said...

elly & amp/n.hasleena/ena - tq yer..harap2 tembam time kecik2 jer..hehehe

munna- anak kak yuka time kuar semua tembam2..bila umor 2 tahun jd slim...

suffer8zine - tq

Mario- alhamdulillah baby dah
sihat...dah balik rumah pun

umi- mmg sgt semamgat...

Ujang9897 said...

tomey tol baby nie...sapa nama baby nie..

ummiross said...

Alhamdulillah, comelnya baby

yuka said...

Ujang- nama baby lom ada... nanti yuka bgtau ek

ummiross- tq ummi

Izan Ishak said...

tahniah kak..
mmg bam2 baby...geram plak izan tgk..moga bby sihat2 selalu~

anmy said...

TAHNIAH YUKA .DIDOAKAN BABY MEMBESAR JADI ANAK YG SOLEH..

yuka said...

izan/anmy- tq yer

Afiq Bukhari said...

hai sis, akhirnye selamat juga yer.alhamdulillah. ape name baby ek? :)
moga baby sis cepat sihat dari jaundice tu. :)

yuka said...

Afiq Bukhari- alhamdulillah...semua dah selamat dan baby pun dah sehat.....tq ya

ANATI SOKI said...

moga baby comel2 cpt cembuh! :)

yuka said...

Anati soki- baby kak yuka sembuh dah...tq ya

yuka said...

Anati soki- baby kak yuka sembuh dah...tq ya

HaSue said...

tahniah atas kelahiran baby boy..2 hari jer tua my baby dr ur baby...yg bestnya,set tilam diorg sama laaa...!!hehe

yuka said...

Hasue- tahniah ugak atas kelahiran baby hasue tu...yuka ada tgk kt blog cikmin..tapi x perasanlak tilam diorang sama...satgi nak pi intai la..

Rama2Ungu said...

alalalala..comeeelnyeee....tahniah kak...

Puan aiNa Rahman said...

aloloo..tomelnyer ahmad maher firas neh. ni rs cam nak beranak cepat² ni..hehehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak yuka
happy awe tgk anak akak..cumil dan sehat sangat...maaf la lambat tau..selamat ada blog ni kan..congrats kak..