Thursday, August 27, 2009

66668


satu haritu semasa keter berhenti kat traffic light, tiba2 hb aku kata " eh tengok meter ni lawa la millage dia 66666" aku pun tgk kat meter tu.." yer la jap nak ambik gambar" tapi dalam pada terhegeh-hegeh nak ambik hp dalam handbag lampu isyarat tu dah tukar jadi hijau daa.... yang dalam gambar tu aku dpt ambik bila meter tu dah jadi 66668....

2 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

wah bende ni pun ko amik kak...sah sah ko tak er kojer nih kak weh

yuka said...

erin- harus kene ambik gamba sebab masa meter tu 22222/33333/44444/55555 kitorang tak perasan pun ...lepas mcm tu jer