Tuesday, August 11, 2009

moshi-moshi

Salam semua... ini merupakan entry yang pertama sejak aku balik dari kuching... memang byk cerita yang aku nak type kt blog ni tapi masa amat mencemburui aku...chewahh... balik dari kuching asyik meeting sana sini sampai tak sempat aku nak berblogging...nak jengah blog kawan2 pun tak sempat... Nasib baik harini sistem untuk buat payment kat ofis ni downsyndrom maka dapat la aku mengupdate blog aku...

Tujuan utama aku update blog aku ni ialah aku nak ucapkan terimakasih banyak2 kat cikmin yang telah bersusah payah memberikan hadiah sempena harijadi aku... Hadiah minyak wangi beserta ucapan semoga persahabatan kami akan mekar dan mewangi macam minyak wangi tu jugak..hehhehe...tapi itu la kan ...kejutan itu tak begitu menjadi sebab posmen taknak kasi hadiah tu kat bibik aku tu...depa tinggal kad suh pi ambik sendiri kat pejabat pos laju...masa tu aku dok pk2 gak apa benda dan siapakah pengirimnya...tak mungkin la surat saman speed trap...sebab aku ni kan pemandu yang berhemah...hik3
So masa tengah meeting tu dpt sms dari cik min dia tanya dah dapat parcel dari dia tak... maka dengan itu terjawabla siapakah pengirimnya... sebenarnyer cikmin tu risau takut parcel tu tak sampai...yerla kan dah aku senyap jer...patutnyer balik dr kuching aku telah disambut oleh minyak wangi itew... takper cikmin walaupun kejutan tahun ini gagal boleh cuba lagi tahun depan... kalau gagal lagi boleh cuba lagi dan lagi dan lagi...hik3
Kepada Cikmin ( dan juga cik kamal) tq yea sebab bersusah payah bagi hadiah tu ( nak cari alamat lagi kan) ...i likeeeee

p/s : entry cerita serawak akan menyusul kemudian

4 comments:

Cikmin said...

gagal kali ke 2 ye..xpe..akan ku usaha tahun depan lak..hah??lewat 2 hari dah..jeng..jeng..jeng..made in kuching ke tu?...kamal kata nak g bali...yuka leh juin dia la nnt ek...beli kan cikmin romepr baby hard rock cafe...hiks...

yuka said...

cikmin- sajer jer kata lewat 2 hari sebab nak masuk kontes tu...hik3

kamal jd ker pi bali...yuka dgn abg lan ingat takmo pi la sbb takder geng

Cikmin said...

mana gambar kt kuching ni....

sinar said...

cikmin- gambaq kt kuching on the way la... ada problem sikit masa nak transfer ke laptop...tp sekarang dah ok...cuma tak sempat pulak nak letak kt blog...

p/s: cikmin pasal astolia tu kan abg lan bg green light laa..