Wednesday, August 5, 2009

Salam Dari Bumi Kenyalang...

wahh rindu benar dekat blog aku ni...lama dah tak beronline tak bertenet tak menjelajah blog kawan2...semua ni kerana aku sedang berada di bumi kenyalang...lastweek hotel yg aku tido takder network connection yang free...so terputus hubungan la seketika dengan dunia cyber. Nasib baik hotel yang aku tido sekarang dapat tenet free...so dapatla aku bersiaran dari seghawak...sekarang dah hampir 1 pagi...aku baru lepas kemas2 barang...esok dah nak balik...weee.

p/s: kepada eryn lepas ni bolehla kita bergosip murahan liar lagi...

6 comments:

Cikmin said...

lorrrr....dah nak balik baru dpt tenet ko?ishhhh....bz ek kt sana?

yuka said...

cikmin- kat sini bz dok menmangkap ikan terubuk masin dgn bz dok buat kek lapis..hehhee

ida napi said...

cian dia terputus dgn dunia cyber..mesti byk bwk balik ole2 nieh..jgn lupa tempek gambo yer

yuka said...

idahani - memang nak tempek gambar byk2 ni tapi tak boleh pulak nak transfer gambar tu dr hp ke laptop...pesal tah

its me said...

da balik lum ni kak yuka...tuk eryn ape die neh..nak bg alamat da neh..wakakakakak

yuka said...

eryn - ko ni kan org pesan hadiah sebelum akak pegi...ni da balik baru tanya hadiah mana nak cari...hik3