Friday, May 8, 2009

vaio

Alhamdulillah... laptop putih gebu kesayangan aku dah boleh digunakan...aku hanya mengeluarkan 5 hengget untuk membolehkan laptop ni digunakan seperti biasa... nasib baik aku tak order charger/adaptor yg sony tu...kalau idak terbang la rm 280... dan sekarang laptop kecik aku tu pulak yang der problem...semua ini angkara ebiboy aku tu la...selama ni diala yang jd virus dok menjahanamkan laptops kat rumah aku nih...ahaks.. dengan adanya laptop vaio ni maka aku lebih bersemangat nak update blog...semangat nak update dah ada tp masa pulak yang kurang...entry tentang trip ke phuket terpaksa ditangguhkan dulu sebab kekurangan gambar...aku masih menanti gambar2 yang akan diemel oleh kawan2 yg pergi sama2 haritu... gambar yang aku amek sendiri sikit jer sebabnyer masuk hari ke-2 hp aku dah takder bateri...nak caj lak tak boleh...rasanya dah tiba masa untuk aku kumpul duit beli camera...

No comments: