Thursday, September 3, 2015

Masa oh Masa

Pejam celik pejam celik tengok2 dah bulan September...cepat bebenor masa berlalu...azam tahun 2015 tak tercapai pun...azam yang konon2 nak update blog selalu....tapi InsyaAllah lepas ni memang nak update blog seminggu 2 kali....tu paling minimum.
Namun untuk mencapai target tu di harap Ungu Violet tolong la peringat selalu na... Kebangkitan ni pun sebab beliau la jugak.....
 Ok...nak sambung keja balik...esok nak pi hat yai ... nanti boleh buat entry paai hatyai...tunggu tau

7 comments:

Ungu Violet said...

yeahhh!!! dh ada post baru.. enjoy ur trip naa.. jgn lupa share gambaq..

yuka said...

ungu violet- tq na

rubiah kadir said...

Hehehe..ye..jap je masa berlalu kan..azam 2015 ruby byk lagi x tercapai ni..jom kita gapai sampai dpt

yuka said...

Hai rubiah..terima kasih ya sbb singgah sini

saadiah muji said...

Mencari krim penjagaan muka yang semulajadi dan selamat? Apa kata cuba Nutriwhite Penjagaan Muka

Shikin Razali said...

wah, best la akak Yuka pegi Hatyai...

yuka said...

Shikin Razali- pegi sekejap sangat x puaih jenjalan..macam nak kena pi lagi ja