Wednesday, July 25, 2012

Lisa Surihani Mengandung?

Aku pun tak pasti berita tu sahih ke tak. Cuma nampak kt FB je tadi..kalau betul sicantik manis ni dah mengandung tahniah diucapkan...ramai peminat dok tunggu berita gembira yg begini...Sure comei lotey  anak dia tu...dah kalau bapaknya ensem dan maknyer cantik takkan la anak x comei ye dak?

7 comments:

♥ Syikin_My ♥ said...

ye ke, tp ari tu tgk dlm melodi ke galaksi lupa la plk, dia kata blm mengandung lg

kakngah said...

kalau btl, jeki ramadhan gitu....

yuka said...

syikin- 2 hari selepas melodi baru dia mengandung kot...hehhehe

kakngah- ye la...harap2 citer ni betul

Anonymous said...

nampak kat fb mana?

caliph shuriken said...

klau btul pasni lisa surihani msti jadi lisa surirumah kn, hikk...

yuka said...

caliph- la ni pun dah jd surirumah kot ..senyap jer

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...