Thursday, July 12, 2012

Agnes Monica pakai gaun warna kulit

Sapa yang nak glemer dan gempak pada hari raya nanti, boleh la try fesyen macam agnes monica ni. Ada Brani?

12 comments:

NURULHANIF said...

hahha.. hebat..

.: iEyLa :. said...

wooiisshhh...biar betik...

mamapp said...

ayoyo manyak seksi oo.. wat pakaian renang pn eh gak ni

yuka said...

nurulhanif- hebat, dahsyat

ieyla- tu bukan betik yg tu orang...hehhe

mamapp- baju serbaguna tu.. buat penapis teh pun boleh kot..hahhaa

ALoNa CintamaniszLite said...

Dia bkn org beragama islam...lantak dia lah nk pakai apa. Asalkan org Islam jgn ikut dia sudah, lah..huhu..

yuka said...

Alona- tu la kan...artis kat mesia pun ada yg buat mcm tu...cer tgk pic nita

syok sore said...

fuhh, x mau le. nanti x pasal2 ma ayah x ngaku aku anak diorg..he3

aisya said...

mesti jadi tumpuan ramai kan nanti? hehe

sop said...

Dorang pun dah semakin berani cam barat..! Wat raya? mmg baguih kan? hehehe

caliph shuriken said...

yup, raya versi telus, erkk...

noornazuha said...

memang berani betol..tapi dia mmg cantik n berbakat....nasib baik bukan muslim

Kedai Komputer said...

saya menyatakan pendirian saya bahawa saya tidak berani memakai pakaian tersebut kerana saya lelaki . wkakakkaka . punya seksa . panas panas