Tuesday, July 3, 2012

Khairul Fahmi (Apex) Berlakon Jadi Pak Guard Nepal

ishh tak sangka sungguh aku bila tengok video ni...Aku ingat Apex ni seorang yang serius dan pemalu ..rupa2nya kelakar gak dia ni...akupun x tau la drama dalam video ni untuk apa kan...kelakar tu memang kelakar cuma keala aku tak boleh terima la bila tengok apek jadi pelakon macam ni...

Korang tengok dan nilaikan sendiri la ....

jom layannzzz


So camner? apa pendapat korang?

11 comments:

Lyaa Suriany said...

kesengalan gak apek ni.
haha

yuka said...

Lyaa Suriany- yesss...sengal memang perkataan paling sesuai...hehhe

kakngah said...

babak yg dia temenung ats tilam tu cam muka stephen chow la..

yuka said...

kakgah- wahhh rindunyer dgn ko kakngah....dkt bwh video tu pun ada yg kata muka dia mcm stephen chow

Phat said...

berlakon pulok doh hehe rezeki2

kaishin said...

apek sengal hehe

yuka said...

phat- org popular macam tu la...

kaishin- ha memang sengal nampak apek tu

caliph shuriken said...

jgn x tau, apek pun lyan anime naruto jgak, hikk...

ALoNa CintamaniszLite said...

kelakar pulak tgk dia belakon...ok laa 1st time terus berlakon lawak...kehkeh..

mamapp said...

hua hua hua.. kelakar abes

FaLya said...

xsangka betul tgk apek berlakon dlm cerita mcm tu.. mesti org akan fikir mcm2 psl dia..