Tuesday, July 24, 2012

kereta vios terbang

( ini bukan gambar edit tau)

cer tengok gambar tu...cemana ek kejadian tu boleh berlaku? katanya yang memandu kereta itu ketika kejadian ialah wanita yang memakai baju hijau tu.  tabik spring lak kat si baju hijau...aku rasa m.schumacher pun x  leh buat macam ni. kalau dia tengok  gambar harus dia pi cari sibaju hijau tu untu dijadikan sifu...

p/s: ni baru girl power

4 comments:

GreenJade said...

itu ler sis..baru tengok kat fb tadi...kempius jap camne ganaznye ket terbang gitu...driver dia x cedera kan..?

Sally Yatiey said...

Boleh tahan. Macam manalah kereta tu boleh terbang keatas. hee

yuka said...

Greenjade- tu yg kagum ..driver dia x cedera pun...kita tunggu makcik baju hijau buat penjelasan

sally yatiey- akak pun x abis pk cemana jd gitu...entah2 kat atas tu ada jalan kot..keter terlebih reverse

caliph shuriken said...

driver ni ada lesen super ni sbb tu berjaya bg vios terbang, erkk...