Sunday, August 7, 2011

Aku Kaya!!!!!

Pagi tadi buka emel tengok2 ada 1 emel dari sapa entah yang bermurah hati sangat tu. Korang baca la sendiri kat bawah tu. Taktau la apa muslihat diorang tu tetiba nak bagi duit banyak pulak tu. depa ingat aku nak percaya ke semua tu. baikla aku kumpul duit iklan nuff tu. walaupun ciput tapi memang betul2 dapat. tak gitu kawan2?


Today your e-mail id was selected through the computer ballot system,as a winner of Amount Won 500,000(Euros)in our Elgordo Espanol lottery program.You have to contact your claim agent for your payment process and include your personal information for a smooth transaction.

Claim Agent: Mr Sirine Cesar
Email Address to contact: agencysectordept@aim.com
Tel/fax:+34 634 100 126

5 comments:

peachippo said...

woooooooo !
besyeeee...boleh percaye eh email camtuu ? :):)

yuka said...

x boleh percayalah benda2 macam tu. mana ada dalam dunia ni orang senang2 nak bg duit macam tu.

kakngah said...

kehkehkeh!!!
tetiap hari aku terima emel cam tu nok... sume murah hati nk bagi duhet!
:P

yuka said...

kakngah- kalau betul2 boleh dapat duit mcm tu takyah susah2 BW dah kan..hehehe

cikgu nadia said...

selalu gak dpt emel cmtu....nampak beno nipunye...