Sunday, October 31, 2010

Kelantan Juara Piala Malaysia...Tahniah!!!!

Di pagi minggu yang dingin ini aku nak ucapkan Tahniah kepada pasukan bola sepak kelantan sebab telah menang dalam perlawanan malam tadi...Walaupun aku tak tengok game malam tadi tapi aku tetap mengharapkan agar kelantan menang... Sebenarnya ada 3 sebab aku nak kelantan menang...

1. Sebab yang pertama... walaupun dibesarkan di Pulau Pinang dan tingggal di Kedah sekarang ni...tapi aku sebenarnya dilahirkan di negeri Kelantan...sebab masa tu arwah ayah aku kerja askar kat sana...Jadi kalau aku sokong kelantan ada kaintan la jugak kan...

2. Sebab ke-2 pulak...aku risau kalau Kelantan kalah, penyokong mereka tak dapat menerima kekalahan  tersebut...lepastu mulala h berlaku pergaduhan...bakar sana bakar sini...macam yang dah jadi sebelum2 ni...

3. Sebab ke-3 pulak...dulu Negri9 dah menang kali ni bagi la Kelantan peluang pegang piala tu pulak...

Akhir kata " majulah Sukan Untuk Negara"

10 comments:

♥-- emieysandra --♥ said...

tahniah Kelantan!
ehehe
~_^

yuka said...

emieysandra- tahniah..tahniah

cikmin said...

baru tahu yuka lahir kat kelantan..

yuka said...

cikmin - yup nombor ic xx0731-03-xxxx

dak kecik a.k.a iza said...

hahahk..tahniah kt kak yuka sbb klate menang semalam..
xpasal2 kecik dpt cuti lak arini..
huhu,kt cni dari pagi ujan xbenti2 smpai skunk..
rahmat kot sbb klate menang..,
huhu..

yuka said...

dak kecik - best la kat sana cuti...sini tak cuti pun

pB said...

kak pB pun sokong Klate jugok

yuka said...

Kak PB - kak PB memang wajib sokong klate kalau tidok abear maghoh...hehhehe

Mario said...

tahniah utk pskn kelantan...

yuka said...

Mario- sokong klate gak ker