Wednesday, October 20, 2010

Cameron Highland...Percutian Terakhir

Pagi Jumaat ni aku akan mendaki puncak cameron hiland ( untuk kali yang ke berapa belas tah) untuk percutian aku yang terakhir.... Bila sebut terakhir bukan bermakna percutian terakhir dalam hidup aku ni... terakhir disini bermaksud percutian aku yang terakhir untuk tahun 2010...ianya juga merujuk kepada cuti aku yang terakhir sebelum aku kena kuarantin selama 45 hari...
Percutian ke Cameron Hiland akan disertai oleh kakak2 aku jugak...ramai2 baru meriah...untuk tahun ni yang ni kali ke-2 aku pi situ...boleh dikatakan tiap2 tahun aku naik cameron tu...taktaula apa yang best sangat kat atas tu tapi aku memang suka la...anak2 aku pun sama gak...
Tak sabar lak nak tunggu hari jumaat...harap2 aku takla terberanak kat atas tu...hik3

14 comments:

Cikmin said...

wah..jalan lagi....

suffer8zine said...

bestnye! :P

Rama2Ungu said...

waaa.sy pulak rasa tak sbr nak naik cameron tu..insyaallah takda aral maybe hujung bulan ni..heheheheh....

yuka said...

cikmin- berjalan la selagi larat..lepas ni x leh kuar rumah dah...

suffer8zine - best2..dah rasa sejuk2 ni mcm dah naik cameron

Rama2ungu- kalau pi cameron wajib kene singgah dekat kedai multicrops tu..

yuka said...
This comment has been removed by the author.
aNIe said...

Baik2 mak buyung...heheheh... selamat bergumbira di cameron hilang..

akubiomed said...

Teh kat Cameron mahal sikit nasib ada member duduk sana dapat tapau buah strawberry dengan harga murah

yuka said...

kak anie- tq kak anie... harap2 dpt bersukaria di puncak cameron tu...jgn ujan dahler

akubiomed- best la ada member kat sana...boleh pegi selalu

Chaon Cornerz said...

wah.. berjalan sakan kak kan.. selamat bercuti.. =)

yuka said...

Chaon- tq..dah balik pun

Tomato Gurl's Life said...

seronoknya jalan2..nak pergi jugak..xpernah lagi pi sana..huhu

yuka said...

Tomato Gurl's Life - memang seronok pi sana...dapat menikmati kendahan alam semula jadi dan boleh makan buah stoberi... nanti pegila...tak jauh pun cameron tu

Amri Rani said...

selalu nk gi Ipoh lalu ikut sini...
Kuantan-Empangan Kenyir-Felda Aring-Gua Musang-Cameron Highland-Simpang Pulai-Ipoh...
sambil2 tu bleh beli sayur n buah kat sana...best kan..?

Cik Tom xpernah pergi sana..? Ciannya...

yuka said...

Amri Rani..yup sangat best..yuka pun kerap pegi situ sejak ada jln simpang pulai tu..kalau ikut tapah tak tahan la..pening kepala