Thursday, January 1, 2009

gudbye 2008.... welkam 2009

Salam.. Tanpa disedari 2008 dah pun melabuhkan tirainya. Banyak peristiwa pahit manis yang berlaku dalam hidup aku sepanjang tahun 2008. Yang paling pahit bagi aku ialah pemergian insan tersayang pada 17 mac 2008. Yang manis der banyak sangat... antaranya aku telah berjumpa dengan beberapa orang blogger. Mereka ialah Cikmin, kaksya, kak anie dan pnut. Rasanya banyak lagi yang manis2 tapi aku dah luper daa..
Bila sebut bab tahun baru ianya memang sinonim dengan azam. aper azam korang? aku ada azam tapi malas nak bagitau ngn orang azam aku tu sebab aku tau takkan tercapai punya.
Akhir kata aku ucapkan Selamat Tahun Baru Kepada semua pengunjung blog aku yang aku sayang semoga terus setia untuk mengunjungi blog aku ni pada tahun 2009. Sempena tahun 2009 ini aku harap kita semua kan menjadi lebih baik, lebih berjaya, lebih rajin berblog,lebih slim ( untuk yg tgh berdiet) , lebih cun dan lebih ensem dari tahun sebelumnya...Insyaallah...

4 comments:

CikMin said...

kata kt kita la tu ye...selamat tahun baru....

yuka said...

hehehe kitakan target nak slim sebelum 15 februari....

sya said...

Jom kita sama menanam azam supaya lebih slim.. tapi part 15 feb tu rasanya tak leh kot

yuka said...

hrmm kaksya punya fasal yuka extend tempoh menyelimkan badan tu sehingga 15 jun 2009