Wednesday, October 7, 2009

Demam...

Sekarang aku tengah demam selsema dan batuk2....sungguh tidak selesa...bila dah demam aku jadi xder mood nak update blog..byk yang aku nak cerita di blog aku ni terutamanya mengenai percutian aku di Bali tu...aku akan cuba sedaya upaya untuk buat entry trip ke Bali tu selepas ini...rugi kalau tak didokumentasikan cerita percutian aku tu...
Hari ini dan esok aku ada peksa PTK...hari ni soalan objektif... semua jawapan dapat dijawab...betul ke salah itu belakang punya cerita...esok lak soalan esei..dari 10 soalan kena jawab 5...tp dalam kedaan aku yang tak brp sihat ni aku baca buku 1 hapa pun tak masuk...cemana nak jawab exam..jadi aku telah mengambil keputusan untuk tidak pergi exam esok...

4 comments:

Cikmin said...

alahai siannye yuka demam...klu x memudaratkan gaji..xyah pi la pekse tu eh...rehat2 men pesbook,blogging,fotopaging lagi bes kan..ekekekek...

p/s jgn colas makan ubat tau...

yuka said...

cikmin...tq diatas nasihat yang sgt bernas tu..memang men2 pesbook/blogging/fotopaging boleh buat hilang demam...alamak ubat lom makan da...

kakyang .. said...

wah3 ..
beraya di bali rupanya..

xsabo nak tunggu n3 percutian kat sinun .. jgn lupa letak pic byk2 taw ..
hahahha ..

nway, nak bgtau hasni dah dapat naik pangkat jadi Ketua Pembantu Tadbir kat SJKC Sin Min, Simpang mulai 1hb Oktober ..

sedih nak pindah tempat bertugas laa .. huhuhuh

yuka said...

kakyang pic kat bali boleh tgk di facebook