Sunday, September 6, 2009

Baju Raya...Lagu Raya

Semalam dah 15 Ramadhan... aku dah siap beli baju raya untuk anak2 aku ptg semalam. pukol 3 lebih kitorang pegi sampai rumah pukul 10.30 mlm...penat gila... tinggal kasut jer belum beli... Warna tema tahun ni ialah merah menyala... ekceli aku ni takla jenis yang ikut tema beria...saja jer la kan suka2. sebelum ni anak aku yang pompuan selalu lari dari tema sebab depa tu memanjang nak baju kaler pink tapi tahun ni aku berjaya mentemakan anak2 aku tu...jd semua baju merah...i likeee

Habis dah bab baju... sekarang ni kat radio dah mula berkumandang lagu2 raya...aku memang suka sangat dengar lagu raya ni...tak jemu2...korang pun mesti macam tu jugak kan...antara lagu yang aku suka dendang perantau, lagu yang mamat exist nyanyi tu ( sekarang mawi pun nyanyi gak lagu tu) pastu lagu 1 hari di hari raya dan banyak lagi lah yang aku suka....Korang pulak suka lagu apa?

No comments: