Wednesday, June 26, 2013

Syura Juara Masterchef Selebriti Musim Ke-2

yeayy akhirnya terjawab sudah siapakah selebriti yang paling terer masak...semalam syura telah dinobatkan sebagai juara masterchef selebriti musim ke-2..tahniah syura...mula tu aku frust gak sebab che ta tak masuk final....aku bukan la peminat che ta sangat tapi syok kalau dia masuk final ..boleh jadi penyeri...
Aku rasa juri2 jemputan malam tadi pun lagi syok kalau che ta masuk final..boleh depa makan makanan dari ayaq tangan che ta..tak gitu datuk brahim? hehhe

Syura ni low profile dan kurang menonjol sepanjang program  tersebut berlangsung tapi semalam dia telah membuktikan kemampuannya....boleh la dia pi hanimun kat paris...kesian bila dia kata tak penah lagi pi tempat2 kelas macam tu....so memang sesuai la bg dia menang ...macam che ta dan serena tu dah biasa sangat tempat2 macam tu..pergi sana pun macam balik kg ja...

Jadika sapa-sapa yang rasa teringin nak makan masakan syura tu kena la beli tiket bisnes kelas ke paris...huhuhu

5 comments:

latifah zainal said...

syura diam2 berisi tu..

yuka said...

latifah- yea betul tu....

anakMommy said...

tak tengok pun semalam..xdak ulangan la pulak petang ni...

Normi Nieza said...

tahniah syura..:)

noornazuha said...

saya rasa dia desrve..masakan simple sesimple orangnya..:)