Tuesday, March 5, 2013

Jeslina Hashim Bercerai

Gambar ihsan pakcik google

jeslina hashim sah bercerai dengan suaminya ( iya la kan kalau bercerai mestila dengan suami) dan anak-anaknya dikatakan akan tinggal dengan bekas suami. Aku pun x pasti kenapa macam tu. Sepatutnya anak2 lebih elok tinggal dengan emak dan 1 lagi kalau tak silap aku bekas suami dia seorang muaalaf. Untuk menjaga akidah anak dia, lebih elok anak2 itu tinggal dengan mak. Tapi dalam kes ni mungkin juga bapak budak2 tu lebih Islam dari jeslina sendiri. sebab artis2 kat malaysia ni ramai yg lebih mat salleh dari mat salleh.
Sebenarnya aku bukan nak komen banyak pasal perceraian ni. tapi aku heran tengok tangan jeslina tu. timbul2 urat. Cer korang tengok.....

10 comments:

izan mama mia said...

kesian dia... anak dia comel laa kan

yuka said...

izan dah bapak dia mat salleh mananya anak x comei

anakMommy said...

oo..lama xdengaq citer dia ni..

jemput la datang ke blog adik kesayangan ni...huhu meh la jadi follower

http://anakMommy.blogspot.com/

yuka said...

anakmommy- lepas kawen dia terus senyap. rasanya generasi y x kenai dgn dia ni

trah zain said...

err... hidup dia, mungkin dia lebih arif, kita tak tau, semua ni mungkin ada hikmah jugak... doakan yang terbaik, hehe
na'uzubillahiminzalik tapi setiap ketetapan kena redha jugak (^___^)

ALoNa CintamaniszLite said...

jes ni minah gym angkat berat2 kot, hehe..

Anonymous said...

ape la islam x islam kan org,awk tu pon ank kecik2 lagi.xtau apa bakal terjadi,nauzubillah.ibadah dah cukup ke?tak baik rasanya bersangka buruk sesama islam plak tuh.baik jaga anak2 kita,supaya tak jadi lebih teruk dr itu. insyaALLAH. mengN3 kan kes penceraian org ni pon dah mengaibkan.smoga beliau memaafkan awk.

yuka said...

trah zain- iya la kan kita tgk dari luar ja..dalaman kita x tau...semoga dia tabah la dengan semua dugaab ni

alona- angkat berat tp urat kt tgn je timbul..hehe

Ungu Violet said...

ok jer n3 ni, xder la yuka kata lebih2... lagipun cerita artis semua orang nak... propaganza, meletop pun citer pasal artis gak kan...

Normi Nieza said...

islam hanya pada nama..huhu