Tuesday, March 19, 2013

3 in 1 grill, sandwich and waffle maker


Sapa berminat nak beli benda kat atas ni. Benda ni boleh buat sandwich, waffle dan boleh buat grill. senang nak simpan sebab tak payah beli banyak2. cuma tukar plate dia tu jer. harga RM129.00 termasuk pos. Ada 3 unit jer.

17 comments:

Najwa Ayuni said...

wow, terbaik laa.
lebih memudahkan kerja :)

Nafisa81 said...

beli pun nnt tak pakai..bila gi jalan2..nampak wafle, beli gak..hihi

Syuhada Salleh said...

mcm bes je..siap bleh grill lg tu..

yuka said...

najwa- mudah keja dan jimat ruang penyimpanan

Nafisa81- kak yuka selalu buat waffle sebab anak2 suka makan tp kat rumah tu bukan yg 3 in 1.

syuhada- memang best sebab 3 in 1 kan...dulu2 xder yg mcm ni so kak yuka dah beli yg asing2..

Sop said...

produk yg menarik
Sop ada grill sahaja :)

yuka said...

sop- kat rumah kak yuka pulak ada tempat buat sandwich dgn waffle jer. yg grill x der. dulu2 xder lg 3 in 1 ni kan...

Kamar Sebelah said...

Mantap :D

fandhy said...

Aku minat.... :)

yuka said...

fandhy- kalau minat order la dgn yuka...hehehe

Cik JariManis said...

senangnya...mak aku pon dah lma cri..akhirnya dia jumpa jugak.. :)

yuka said...

cik jarimanis- alaaaa knp dia jumpa cepat sgt..kalau tidak boleh beli dengan yuka...hehehe

fyna said...

waaa...sangat memudahkan kerja dan menjimatkan.

berkaskep said...

mahal kali lah

Anonymous said...

salam yuka..ada stok lagi tak maker ni..TQ...

yuka said...

Anonymous: ada

Anonymous said...

Saya yg tny kt atas tu..nk order mcm mana..phone number ada?

Anonymous said...

Sy nak phone number..bminat nk order maker tu...