Wednesday, June 13, 2012

Wordless Wednesday


All The Best!

15 comments:

Nyue said...

mesti euro ni kn? nyue xthu apa2 bab bola tu...huhu

leakedknowledge said...

lerrr igt kan kak yuka buat ulasan pasal game/team. tu yg dtg terjah nih..haha.ak tertipu. :P



http://encikcopypaste.blogspot.com/2012/06/cute-kecomelan-terlampau-versi-bayi.html

Mummy Chubby said...

All the best Germany... he he he...

yuka said...

Nyue- akak pun minat gitu2 jer...hehehe

leakedknowledge - mmg mula tu nak buat ulasan tp harini kan rabu..wordless wednesday...tunjuk gambar je la..hehhehe

Mummy Chubby- Germany dah ok tu..england kena pulun betoi2 lepas ni

leakedknowledge said...

kekeke alasan jer tu smue tp sbnr nya mmg mls nk buat :P

Sally Yatiey said...

Minat bola? hehe :D

caliph shuriken said...

kakak minat bola rupanya.. tpaksa percaya ni ^^

*kakak keje apa ek? xde laa plak ofis gomen dkat2 tesco tu kn, huh...

yuka said...

leakedknowledge- hehehe tau xper..tp nanti nak buat gak entry sbb apa kak yuka sokong england...

Sally- minat sikit2 jer

caliph- kak yuka minat bola time euro dgn worldcup ja..yg lain2 x layan pun...byk apa ofis gomen dkt area legenda height ni...

.: iEyLa :. said...

xbest2..england xbest..hihi

shida'R said...

euro kali ni byk plak tean pilihan saya..ermm belanda..belanda..belanda..heheee ^_^

yuka said...

ieyla- alamak ada org dengki dn england la..hehehe

shida- belanda dah 2 kali kalah...

Beckhrooy said...

Go England !!

yana halim said...

wah! minat bola rupanya.

noornazuha said...

GERMAN!

yuka said...

Beckhrooy- tq yer..ada gak yang sehaluan...heheh

yana halim- minat gak sikit2

zuha- german memang power la...