Tuesday, June 26, 2012

Gambar Norish Karman Bersalin Tersebar?

Meh meh yuka nak kepoh2 sikit kat sini...tadi masa dok layan FB nampak org dok kecoh pasal gambar norish karman bersalin tersebar...sebagai seorang yang suka gossip2 hiburan ni yuka pun cepat2 la google kat tenet nak cari gambar tersebut.
Memang ada la gambar dia baru lepas bersalin tu...


                                                    ( gambar dipetik dari www.budiey.com)

Cuba korang tengok gambar tu...betul tak yang tu norish karman? Yuka rasa memang betul yang tu gambar dia...cuma kita jangan cepat buat tanggapan yang negatif....sebab norish tu memang ada beberapa orang anak kan? Jadi manala tau kot2 gambar tu masa dia beranakkan anak dia yang nombor 2 tu ke...tak gitu?

13 comments:

aNIe said...

Salam Yuka...akak pun kadang suka juga layan gosip...tapi yg penting kita jgn cepat melatah dan berswangka buruk kan?

kakngah said...

dulu keje kat kampeni x-hasben dia.. pernah la jumpa sekali masa family day. comel lote je norish ni...

yuka said...

kak anie- bestkan layan gosip artis ni...hehehe..yg penting kita jgn terus percaya la...

kakngah- kat luar dia lg cantik ek?

noorfa nasir said...

cm NK kan... kalau betul dia dpt bby tahniah lah untuk dia..

caliph shuriken said...

skrg tgh kecoh gossip ni kn, erkk...

uncle said...

huhuu terasa kehangatannya....uncle ada baca melalui forum tentang kisah dia nih...

yuka said...

noorfa nasir- dalam kes ni sesuai ke kita kata tahniah kt dia....ermm

caliph- mau tak kecoh x dengar kawen tiba2 kuar cerita kata dia beranak

uncle- kalau betul mmg x sangka la kan...

Diana Azis said...

ada juga terbaca kak Yuka..tapi tak tahulah kebenarannya kan..doakan yang terbaik je untuk dia :)

noornazuha said...

emmm...anak dia ngan ???....Subhanallah.........semoga dijuahkan dari perkara yg x elok

Nafisa81 said...

ntah2 dah kawen tak..cuma siapa suaminya terpaksa dirahsiakan...semoga terus dilindungi oleh Nya...

Reena said...

Hmmm... tak tahu nak cakap apa? Tak berani nak mengaibkan orang :) Kita doakan yang terbaik je.

yuka said...

Diana- Kita doakan yang terbaik untuk dia...dia pun manusia biasa....

Zuha- artis ni kadang2 suka sgt rahsiakan perkahwinan...tu yg bila bersalin jd kecoh..tp dalam kes ni taktau la cemana...

Nafisa81- harap2 macam tu la kan...dia dah kawen tp kita je yg taktau

Reena- Ye la kan reena...kita sendiri pun x sempurna...kita doakan yang terbaik je untuk dia dan utk diri kita jugak..

Encik JI said...

biasalah dah jadi artis. ada je gosip2 liar. :)

fitnah mnjadi2