Friday, April 20, 2012

Yuka at The Great Wall Of China....

Model Tembok Besar China...

18 comments:

cik panadol said...

untung la dapat pegi sana... :)

noornazuha said...

plan nk ke sana gak..tpi belum berbajet laa..hehehe...winter pun syok gak

kakngah said...

muka rakan sekutu mana???

aNIe said...

Comel model tu...sebijik mcm orang dari negara tersebut...hehehe

xila riston said...

nak honeymoon sana lah...ngeehhhh

caliph shuriken said...

wahh, olidei lagi ^^

yuka said...

Cik Panadol- Dah lama kak yuka teringin nak ke situ tp baru ni je la dpt jejak kaki ke sana

Noornazuha- tu la rasa mcm nak pi lagi bulan 12 ni..nak tunggu airasia buat offer. kot2 bley dpt tiket murah

yuka said...

kakngah- muka rakan sekutu tak dapat la nak letak kat sini sebab lom mintak kebenaran...

kak anie- tq yer sbb kata comel. tapi kan kak muka yuka ni memang mcm plastik kot..bila pegi cina org kata macam cina, bila pegi jepun org kata macam jepun..bila duduk dikalangan org brunei org ingat yuka org brunei..

xila- ok gak hanimun kat sana..pi time winter baru best...hehhe

caliph- holiday untuk suku tahun kedua...hehhe

Alin Marlini said...

comel :)

yuka said...

Alin- tq yea...(blushing)

syiela said...

bestnya dapat ke sana... ala2 orang tempatan pulak :)

Cik Sweet Pea said...

waaaaaa......model ni mana satu...yg depan ko....yang kaki silang kat belakang tuh...:D...
tp apa pun..best nya dapat g sano

Marvin Rangge Velasquez said...

untung la.

O CIKTEDDY said...

wah..mane ole2 kite?huhu

fyna said...

waaaa..bestnye...

yuka said...

syiela- org tempatan? huhuhu..akak balik kampung tu

cik sweet pea- nasib baik gambar model kaki silang tu blurr..kalau tidak org tak tengok dah model yg kt depan ni...hehehe

Marvin- sesekali merehatkan badan dan fikiran setelah penat kerja....

cikteddy- alamak ole2 dah boliaw maa...

fyna- mmg best rasa mcm nak pegi lagi

+dieabella+ said...

utglaaa da smpai negeri china..hehe

.: iEyLa :. said...

model yg belakang tu kan??
yg depan ni apsal lebih2 nih..hihi
comey...:p