Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday...

10 comments:

pB said...

dah banyak dah kenderaan ini berada di jalan raya Semenanjung Malaysia

yuka said...

pB- yup.pastu kena kenderaan ni yg paling byk kena curi

el said...

nak rembat satu ke yuka..:)

yuka said...

el- hb dah rembat..kalau xder aral harini dpt kot

afayufu said...

salam.. kak yuka.. ayu tk tau nk tulis kat ne ni..ehhehe.. .ayu sihat.. kak yuka mesti sihat kan kan kan...

Cikmin said...

mak aiii...baru lagi..

p/s beijing 6 jam...kejung lah kaki dalam flight...!

.: iEyLa :. said...

ehem..cam nk beli yg ni je akk ni..hihi

caliph shuriken said...

owh, dh beli ka? ^^

yuka said...

afayufu- hai ayu..kak yuka sihat jer..harap2 ayu pun sama k.

Cikmin- yg ni baru sesuai utk pi kebun sawit

iEyla- ehemm dah ada tu kt depan rumah..hehehe

caliph- yup dah beli masih segar dari ladan gitu..

C i k P i p i T e m b a m said...

suka kete nih.. lagi tggi lagi best. haha