Monday, February 20, 2012

Porche Panamera

Gila.... gila..... gila..... Aku baru balik dari airport sebab hantar hubby pegi umrah... sampai rumah aku on9 kat fb . orang tahu apa aku nampak?.... Aku tengok suami kawan aku beli ketre macam dalam gambar kat atas tu...giler tak? giler tak?...kaya giler kan....

Nota : Tumpang bangga bila ada orang2 kita yang mampu beli keter mahal2 macam tu...

10 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak yuka...apa kabar?

memang bangga bila ada juga orang melayu yang mampu beli kete mahal setanding bangsa lain

.: iEyLa :. said...

giler kentang beli kete tu..
akk beli la satu..dpt adik rase naik t..hakhak

aNIe said...

Yuka...memang kaya giler lah... orang kata roadtax dia je dah boleh beli kereta Myvi sebijik...heheheh

yuka said...

hawa- hai awe..kak yuka sihat2 je ni... Meh kita jd org melayu yg seterusnya utk beli keter tu

ieyla- akak nak beli keter tu dalam mimpi pun sampai la belum dapat

kak anie- tak sangka la kawan yuka tu kaya sampai macam tu..taraf jutawan dah kot rasanya dia tu...tp dia macam biasa2 jer

Aefa Aerisya said...

giler kayessss.. bila agaknya kite leh pakai kete cmtu kan kan

Razif Mokji said...

memang cantik kereta ni

caliph shuriken said...

steady laa klau dpt beli panamera ni, huh.. tapi klau dpt beli maserati kira loaded giler ^^

yuka said...

Aefa aerisya- kalau kak yuka kan mati hidup balik pastu mati pastu hidup balik pun lom tentu leh beli keter tu..

Razif- keter mahal mau tak cantik

caliph- kene buat OT ni nak kumul duit nak beli keter macam tu..hehehe

Cik tikah said...

kayanya. rezeki dialah tuh kot :)

yuka said...

cik tikah- tuah manusia sapa yg tahu kan