Friday, October 21, 2011

From Cameron Highland with Love...

Yoohaa...sekarang yuka bersiaran dari cameron highland...ekceli baru jer sampai dan tgh lepak2 kt bilik...nasib baik ada WIFI so tak sia-sia la bawak laptop...oklah nak rest jap...satgi nak pi cari buah stoberi lak...bye..adiosss

10 comments:

munna said...

bestnya dah lama tak pergi CH

Fabulous Me said...

Waaaaaaaaa bestnye. Yuka nnti buat cite cameron dlm entry ye? Nak share info. Ingt nk pegi. Lme btl x pgi.. thx yuka and enjoy ur moment :)

Chuu Muqhlis said...

chuu x penah smpai cameron higland lagi :(

Cikmin said...

eeeeeeee.....sonoknya dia ke cameron....

ain dzaya said...

ain baru alik dari cameron..
selamat bercuti!!
lepas nie ley update sal cameron..hehe

marsya said...

munna- kali ni x brp best sebab hujan..

Fabulous me- nanti yuka buat entry tajuk hujan di cameron highland ...hehee

chuu- pergi la cameron..best gak sbb suasana lain dari tempat lain

cikmin- apalah sangat cameron tu kalau nak di bandingkan dean jakarta/bandung yg cikmin nak pi tu..selamat bercuti ke indonesia ya

ain dzaya- nanti kita sama2 buat entry pasal cameron

ps- yg ni yuka yg rreply komen tp tersign in guna id anak la pulak....

kpah k-poh said...

hari tu kpah pi cameron...hujan lebat sungguh..sampai mabuk pening dalam van.Kesian anak kpah tak dpt nak merasa turun kat ladang teh dan strawbery..akhirnya singgah beli cenderahati dan buah strawbery kat kedai je...

yuka said...

kpah k-poh - time yuka pegi pun ujan gak..tak sempat nak jelajah pasar malam dia tu. nasib baik siang tak ujan so dapatla jelajah ladang teh dan stoberi

ctk said...

waaa..bes r dpt bercuti di cameron...xpernah pergi lg..hukhukhuk...nk kirim strawberiii..hehe

lagenda said...

eh eh..mak pun pi jugak cameron taim nih.. smpt la pi pasar mlm wlupun ujan gerimis sket.

tp x jumpa plak yuka..huhuhu