Wednesday, September 7, 2011

WordLess WednesDay

5 comments:

kakngah said...

layan supermak on9 eeehhh???

lagenda said...

Ni diaaaaaaaaa..superMAK dah dtg menyerang ke sini! Hehehe

yuka said...

kakngah- aku tak layan pun citer tu. cuma sejak bibik balik indon ni aku rasa dah jd supermak la pulak sebab semua keja aku kena buat...hhuhuhuhu

lagenda- blog MAK tak bley buka la. kenapa ek?

Cikmin said...

bibik cuti raya ke cuti terus tu?yuka..ar tu kami tak sempat singgah lah... :(

yuka said...

cikmin- bibik tu nak kata balik terus pun tak jugak sebab dia kata nak dtg lg tapi tak pasti. so proses haritu macam nak balik terus la. harap2 dia mai balik la... x larat la jd supermak ni.