Thursday, September 8, 2011

Khas untuk lelaki....

Kata-kata kat bawah ni aku copy & paste dari dinding muka buku kawan aku. Rasa macam best untuk dikongsi bersama.


Everytime u scream at ur woman, there’s another man wishin he cld whisper in her ears.
Whe u humiliate, offend n Insult her, there’s another man wanting 2 remind her hw wonderful n beautiful she is.
When u hurt her, there’s another man wishin he cld hug the pain away.
N wen u make her cry, there’s another man wantin 2 steal smiles frm her.
Treat ur ladies right coz there's someone out there who can n will!

9 comments:

jaya jr said...

haha,walopon da in relationship,tk semestinye kawen..kikiki

Ila said...

hmmmm...betul tu....

zulhilmi.tempoyak said...

sy akan jg...

tp harap dijaga jugak la kn..

hihih

cik sakdi said...

wah sukanya sukanya.. suka bace. hoho

Cik Jannah said...

menarik. ! :)

yuka said...

JJ- kawen ke tak kawen ker yang penting wanita itu perlu disayangi...

Ila- yup memang betul

Zulhilmi- jarangla wanita aniaya lelaki

cik sakdi- best kan. lelaki yang patut baca benda tu baru depa tau.

Cik jannah- memang menarik kalau lelaki baca dan amalkan nasihat dalam tu, kan?

mirakim said...

Treat ur ladies right coz there's someone out there who can n will!

like this word!!!

Pesona Algebra said...

nice,, :)

Naluri Lelaki Ini said...

Hahha.. ok..

Permainan bicara.. Realiti mungkin tidak seindah susunan kata-kata. Orang yang menghadapi akan lebih memahami situasi sebenar. Mungkin fenomena yang sama akan berulang kepada insan yang melontarkan kata itu apabila dia yang menghadapi detik situasi. Setiap perkara itu berlaku atas dasar suatu "sebab". Dan apabila kita bicara soal "sebab", kata tanya yang perlu kita rungkai adalah "kenapa". Renung2kan..

Saya memberi hujah dan bukan alasan dari sudut pandangan dan perspektif akal yang berbeza ;)