Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday....

21 comments:

~HanAlia said...

comel nye...ske btl tgk baby heheh :)

kakngah said...

alolololor...
meh makngah geget sikit tangan gebu tu... :P

yuka said...

hanalia- tq

kakngah- jangan la geget tangan tu...geget stoberi lg best...hehehe

Shafiq said...

Comelnye..

Ila said...

alah,comeinya

Muhd Aizie said...

wAHHH Comelnyaaa baby ni! nak cubit pipi diaa .hehe ..


jom tgk blog saya pun ada pic budak kecik. haha

kerdildesa.blogspot.com

follow blog pinky ni!

KeTaM_BaTu said...

comeynyer....

Akta 15 perlembagaan Pekerja Sosial

Fathiah Hamim said...

ehhh gerammm. macam kenyit2 mata kat orang pulakk

Asiah Termizi said...

comelnya. mcm anak org jepun

yuka said...

shafiq/ila - tq yea

muhd aizie- kak yuka cuba buka blog tu tp x jumpa pun gambar baby

ketam batu- tq

fathiah- baby kak yuka ni mmg suka posing depan kamera..

asiah- semua anak2 kak yuka mata sepet termasuk dengan mak depa sekali hehhee. ada yg kata macam jepun ada yang kata macam cina...

Nurul Jannah said...

mak uda, kakak rasa firas boleh masuk pertandingan baby baby comel. hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

alololo...comel dan gebunye dia..nak sedut pipi dia blh ..hehe

Ungu Violet said...

uuu...ni pic bila? cute bangat sehh... i rasa xlama lg dh ada rupa dimazzz.....hehehe

yuka said...

jannah- takat nak masuk pertandingan memang boleh sangat tapi nak menang tu taktau la kan..sebab byk lagi budak comel2

awe- ganasnya nak sedut2 pipi...hehehe

UV- latest pic la ni...hidung dia x mancung mcm dimas..i tgk kembang macam galang ja..hahahha

Nur Elyana said...

cutenya.. :)

yuka said...

elyana- tq

Anonymous said...

comel sangattt! http://masamira.blogspot.com/

iPai said...

comel ye budak ni .. eheh

yuka said...

anonymous/ ipai- tq very july...hik3

sop said...

Ala yomel tomel :)

sinar said...

sop- tq...