Wednesday, August 28, 2013

mahukan punggung yang cantik?


Gunalah sabun susu beras collagen yanf macam kat bawah ni. Kalau tak percaya cer baca dekat kotak tu.

                      aku pun x faham kenapa perkataan punggung ada kat situ....

7 comments:

Normi Nieza said...

dapat dari mana tu kak yuka.?

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hahahaha...tgk tajuk kak yuka mula2 mcm tak percaya. Bila baca kat kotak tu, baru tau...hahahaha

Chuu Muqhlis said...

hahaha perlu dia tulis pkataan punggung tu. kt tempat lain x leh, kt situ je ekeke :P

yuka said...

Normi- sabun tu ofismate bagi. dia baru balik dari hatyaii

wan- kenapa x percaya?...hehehe..kak yuka dok bayangkan cemana punggung kelihatan muda...ahaks

chuu muqhlis- ada jerawat ke di punggung? musykil nih

aNIe said...

Kalau kat FB Business akak ramai yang jual sabun beras ni...ramai yang kata berkesan...

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

pernah guna..tapi tak sesuai dgn kulit i..huhuhu..

fuza said...

hehe..meletops..