Tuesday, May 14, 2013

Pelakon Afiq Muiz Lupa Diri

Pelakon afiq muiz anak derhaka? ishhh apa kes ni? sebelum ni memang ada masuk dalam surat khabar perihal pelakon baru ni yg dia katakan besar kepala, ikut telunjuk girlfren dan macam2 la yg negatis pasai mamat ni. Tapi lepas tu afiq anak buat kenyataan menafikan semua tu...ingatkan habis la cerita pasai dia...
Tup-tup kuar pulak cerita dari mak dia kata afiq muiz dah buang keluarga, dia ni dah lupa diri dah jadi macam anak derhaka...ayoyo banyak tak bagus la macam ni.....
kesian mak dia...mentang2 la kawan dengan berada takkan sampai nak buang keluarga sendiri kan. tak elok la brader...tanpa restu ibu ko takkan berjaya dik! insaflah sebelum terlambat..
Aku sebenaqnya memang tak berkenan la dengan gf dia tu...sebabnya dia tu perasan lawa...ada sekali tu dalam berita harian kuar tajuk lebih kurang macam ni ' eina dibuli kerana lawa' eee geli ar..kalau lawa betoi takper gak kan....dia cerita masa disekolah orang takmau kawan dengan dia sebab yg pompuan2 jeles sebab dia cantik...ya ampunnn spesis apa la minah ni kan....

Sekarang ni katanya mak gf afiq tu yg jadi pengurus dia..hermm...

kalau yg tak kenai afiq muiz tengok la gambar dia kt bawah ni


15 comments:

Normi Nieza said...

tgk tuan ok jer. tak kan anak derhaka kot..huhu

ALoNa CintamaniszLite said...

eina yg berlakon dlm filem Ratu the movie tu ke?? hehe..
anak sedara juliza adlizan tu?? hehe..

Sebenarnya lelaki yg takde pendirian aje yg terikut ngan perkara2 negatif ni...tambah2 buang mak...bahaye. Mana nk cari syurga??

latifah zainal said...

betul ke??kalau betullah smpai tahap buang keluarga tak kemana lah carrier dia..hurmm tak suka lah kalau ada artis perangai mcm ni

Ungu Violet said...

syurga di bwh telapak kaki ibu... sehebat mana sekali pon kamu, sia2 aje smua tu klu jd ank derhaka..

Anonymous said...

Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article.

I'll be sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I'll certainly comeback.


My site :: http://www.electrawarehouse.com/

yuka said...

normi- tu la kan tgk baik..tp org yg baik mcm tu la senang org nk ambik kesempatan

alona- betoi tu...kasih mak ni tanpa syarat...

latifah- xtau la mak kata macam tu anak pulak menafikan..taktau sapa betul sapa yg salah. tapi sebagai anak afiq kena dengarla cakap mak dia...ni baru setahun jagung jd pelakon dah lupa diri

ungu- i menyampah dengan eina tu...walaupun sebelum ni i xtau dia terlibat dgn kes afiq ni...

Seri Bahasa said...

baru naik setingkat dah lupa keluarga...kalau setingkat lagi dah lupa diri tu...jadi la mcm si tanggang...

yuka said...

seri-ya la..macam sitanggang la kisah dia ni

A D I A said...

pantang betul dengan anak yg kurang ajar ni. benci!

Noor Mala Shahar said...

semoga pelakon ini berbaik dengan ibunya semula.....buang yang vkeruh...

Nao Mei said...

Dah jadi pengurus pula...mak oii...tu lah sejahat mana ibu..tetap ibu kita juga..tak cium bau syurga tau kalau derhaka....

fadh leyanie said...

sekarang dah timbul pulak kes saman mnyaman antara gpren dgn mak dia --`

yuka said...

Adia- geram la tgk melodi semlm..sesedap rasa dia kata kt mak dia. mungkin mak dia pun salah sbb sms kata mcm2 tp apapun dia tetap mak.

mala- rasanya macam susah nak baik semula selagi dia masih dgn gf tu. dalam hal ni dia lebih membela gf dari mak sendiri

nao mei- netoi tu...jahat ke buruk ke tetap mak dia. sayang mak kepada anak tanpa syarat. edangkan gf sayang dia sbb berduit dan femes

fadh leyanie- apa punya gf tah...patutnya dia jadi org tgh untuk pulihkan keadaan. ni dok jadi batu api pulak

Nur Azila said...

alahai siapakan si eina ni.. perasan sungguh.. hehhe

Noor Mala Shahar said...

semoga anak dan ibu tu baik semula...

http://www.noormalashahar.com