Wednesday, May 22, 2013

Kisah Hati


Benar kah?

8 comments:

Normi Nieza said...

yap..setuju tu..:)

thomas said...

tak juga sebab hati ni ada part yg lembut juga,kalau dipujuk mungkin dapat juga kembali tapi tak 100% mcm asal lah.

Ungu Violet said...

setuju sgt..tu besi yg kene ketuk... kalau kene lebur langsung xde bentuk dah...huhuhu

yuka said...

normi- pandai org tu reka kata2 tu kan

thomas- maknya betul la kata2 tu xkan jd 100% asal

UV- kalau kena lebur pastu guna balik acuan yg sama jd macam asal balik la kan

krole said...

sangat2 stuju~

yuka said...

Krole- macam ada pengalaman je tu

norhafizahalias said...

mungkin hati yg terluka itu dapat dilenturkan dengan kata maaf.. :)

yuka said...

norhafizahalias- ya tai kesannya tetap ada kot