Thursday, March 8, 2012

Antara SP dan Jakarta

Pagi ini yuka akan berlepas ke jakarta ( sebab nak pegi makan kenduri kawen) dan akan kembali semula ke tanah air pada 13.3.2012. Kepada semua pengunjung yuka-luv selamat bercuti sekolah dan jaga diri baik-baik ok!
p/s: Yuka sayang kamu

7 comments:

kakngah said...

jauhnya jemputan kenduri kawen...

beb! nak mintak tolong sikit. tinggalkan komen kat SINI eh!
thanks in advance.

caliph shuriken said...

oic, hepi olidei ^^

.: iEyLa :. said...

alamak...kakak saye dah g ek??
happy holiday kak!! :)

Alin Marlini said...

amboi kak..jauhnyer gi org kawen..

m!3yr4h_LolLy said...

wah ! kenduri kawin sampai kat jakarta. best la. hehehe

yuka said...

kakngah- tu la pasal jauh bebenor kenduri tu. tp best gak tgk adat org.selalu tgk kat sinetron je...ok nanti aku komen kt tempat tu..

caliph- tq bro..akak dah balik dengan selamat ni

ieyla- yer akak dah pegi dan selamat kembali..tq anyway

Alin-nak buat cemana dah jodoh kwn hb tu org sana....

mieyrah- mmg best kenduri kat sana. sama mcm dalam tv.. ada dancing2 gitu...hahaha

zana said...

heppy holiday :) nnt blik jgn lupa singgah sini lak ye. :)