Tuesday, November 1, 2011

Soffiya

Korang layan tak citer ni? Aku baru2 ni jer layan citer ni. Best gak kan citer ni. Tapi aku geram betoi dengan si fiona tu ..jahat giler!! Tak sabar nak tau ending dia cemana...

6 comments:

aNIe said...

Yuka... akak memang layan citer ni dari mula lagik... geram giler ngan si Fiona tu...geram ngan en. Kamal yang asyik dgr ckp Fiona je... geram ngan si Soffiya yg takmo berterus terang ngan suami dia...adoyai...geram aje bila tgk drama tu...tapi besssttt...!!

✿ Cik Nisa ✿ said...

layan2 . mmg best . a'ah nisa pown geram jugak . grrrrr

.: iEyLa :. said...

hihi..ieyla pon tgk..
sebabkan cite ni la ieyla xleyh tgk nilapura..sebabnye xleyh tgk muke ayah sofiyya tu..hikhik

yuka said...

kak aNIe- mcm tak percaya kan ada bapak tiri yg baik sgt macam kamal tu. Pastu si elyas tu pun mcm tak kisah jer bini kuar sana sini..betoi kata akak tu sofiya tu pun bengong...

cik nisa- geram tapi nak tgk sama mcm benci tapi rindu...hehehe

ieyla- kak yuka tak tgk dari awal so taktau ayah dia tu sapa...hehehe . start tgk masa kakak elyas nak mati.

SYANI said...

Harap² ending citer ni tak mengecewakan macam Tahajjud Cinta tu.

Mohamadazhan.com said...

tak sempat tgk.hehehe